Oni ciągle łowią. Phishing w WoW'ie

Ostatnio napisałem posta o tym jak próbowano mnie nabrać. Posta napisałem bo byłem zbulwersowany tym że zarzucono na mnie wędkę aż dwukrotnie. Jakie było moje zdziwienie gdy wykonując daily qesty zostałem poinformowany iż::


Nie chce mi się tego tłumaczyć ale raz jeszcze mamy do czynienia z niezłą inżynierią społeczną(social engineering). Jak wspominałem wcześniej przeglądarki mają "systemy ostrzegania" przed takimi wyłudzającymi stronkami ale te muszą egzystować wystarczająco długo. Tak więc tym razem mogę zaprezentować jak taka strona może wyglądać i dlaczego aż tyle ludzi się nabiera.
Link:: www.eu-battleadmin.com


Ludzie nabierają się, gdyż po odwiedzeniu strony mają już pewność że to sam Blizzard czy Game Master napisał im wiadomość w grze. Oczywiście konto ratować muszą....
Zgłosiłem oszustwo w WoW'ie jak i wujkowi Google.

Komentarze

Prześlij komentarz