#5 Dead Space 2

Ostatnio zdołałem ukończyć najbardziej przerażającą grę w jaką kiedykolwiek grałem. Ta gra jest tak  intensywna że chwilowy brak koncentracji lub odprężenie spowodowałoby mimowolne(i równie przerażające) posranie się w gacie. Żeby podkręcić atmosferę grałem zawsze w nocy, około 00:00. Żałuję jednak że nie skusiłem się na wyższy poziom trudności. Niemniej jednak emocje były...

Dead Space'a przeszedłem w 10h i mogę tę grę polecić każdemu(choć gra jest +18). W grze wcielamy się w jakiegoś trzepniętego inżyniera i choć fabuła niby gdzieś tam w oddali jest to ja byłem skoncentrowany tylko na tym by przeżyć i utrzymać swoje ubrania w czystości. W końcu gra jest z gatunku survival horror a to mówi samo przez się. Najbardziej strasznym elementem gry są obrzydliwe potwory - nekromorfy, które wyskakują z miejsc w których się ich nie spodziewamy. I to właściwie wszystko. Można jednak dostać cykora, słysząc tylko szum, ciszę i nieustanne wołanie na naszego bohatera - Isaac'a.
Od strony technicznej gra prezentuje się wyśmienicie jednak nie ma się co dziwić skoro to produkcja z tego roku. Przygotowałem krótki filmik i polecam każdemu kto się nie boi(teraz to wszyscy zobaczą). Nagranie nie jest straszne bo przedstawia tylko kilkanaście wymyślnych scen śmierci głównego bohatera. Żeby się przestraszyć należy zagrać samemu, najlepiej w środku nocy i na wysokim poziomie trudności. Trzeba przyznać że twórcy mają łeb nie od parady i bardzo lubią pozbawiać Isaac'a właśnie tej części ciała.



Nie napisałem nic konkretnego o grze bo mi się nie chce i za bardzo czasu nie ma. Z pewnością kiedyś do gry wrócę i coś jeszcze o niej skrobnę.
Klikając sobie w necie natrafiłem na coś bardzo ciekawego i fajnego - ciekawostkę na temat gry na wikipedia.org. Producent gry by zareklamować swoje dzieło nagrał film pokazujący reakcje matek po zobaczeniu fragmentów gry.
Filmik poniższy polecam jeszcze bardziej niż filmik powyższy.



Po więcej info i po więcej filmów z opiniami matek: http://yourmomhatesthis.com

Komentarze