#3 W40k: Dawn of War II

Pierwszy filmik z gry, który zamieściłem na youtube był niezbyt jakości a na dodatek miał po bokach czarne paski. Mój intelekt znalazł rozwiązanie.
Wystarczyło ustawić panoramiczną rozdzielczość w grze. Wchodzę więc sobie w opcje grafiki i ustawiam 1280x720. Działa ale gra się na takich ustawieniach bardzo nieprzyjemnie(czyt. do dupy), bo wszystko i tak jest rozciągnięte do rozdziałki monitora. Jak by inaczej. Innymi słowy rozdzielczość pionowa 720 jest przeskalowywana do 1024. Filmom tak nagrywanym jednak żadna krzywda się nie dzieje.
Seria filmików z Dawn of War II miała przedstawiać przejście całej gry. Gdy jednak zobaczyłem ile na youtube takie stuffu już jest to anulowałem projekt po 3 misjach.
Zauważta że grałem na dość wysokim poziomie trudności(Captain). Pisało przy tym:: Choose if you are an expert at Real-Time Strategy games. Poradziłem sobie prawie bez problemu a były to moje pierwsze partyjki w tej grze. So... jak widać jestem ekspertem :-).

Ostatnie filmy z serii Dawn of War II walkthrough:


Misja 2: Retake the Hamlet. // tak mam angielską wersję gry


Misja 3, część 1/2: Skykilla's Raid


Misja 3, część 2/2: Skykilla's Raid

Filmik trzeci został podzielony na dwie części ze względu na ograniczenia youtube'a. Można im posłać max 15min film.

Komentarze